sobota, 25 maja 2013

roczek Francja na talerzu

Dzisiaj tzn 24.05.2013 roku mija rok odkąd umieściłam mój pierwszy post na blogu "Francja na talerzu"...Jak to zwykle na blogu bywa dzisiaj jest wczoraj a jutro będzie za dwa dni, umieszczam ten spóźniony urodzinowy post o godzinie 00:59, żeby uczcić ten dzień.
Zapraszam na urodzinowy tort śmietankowy z truskawkami, który nijak ma się do francuskich klimatów, ale za to jest efektownym, rodzinnym, tradycyjnym tortem urodzinowym mojej babci... Musicie wiedzieć, że nie było urodzin w moim domu (a jest nas trochę...), żeby na stole nie zawitał babciny tort w różnych wariantach: śmietankowy, kremowy, owocowy, orzechowy, kawowy, czekoladowy...Dlatego nie może zabraknąć go i dziś. 
Zapraszam na urodzinową kawę i tort was wszystkich, którzy śledzicie moje publikacje, dodajecie mi otuchy i zachęcacie do dalszej pracy. 
Smacznego!








9 komentarzy:

  1. 100 lat !!!! :) inspiracji, siły, motywacji ... oraz zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Tort wygląda wspaniale, taki wysoki i po prostu piękny z tymi truskawkami na wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie podam przepis...na wspaniały babciny biszkopt. pozdrawiam!

      Usuń
  3. Witam i cieszę sie, ze znalazłam twoj blog.... Tort śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Wlaśnie na szybcioszka przeklikałam kilka twoich postów - mam wrażenie, że mamy dużo wspólnego!życzę wspaniałego święta mam, do przeczytania!

      Usuń
  4. BON APETITE --Smacznie wygląda--i tak SMAKUJE...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...